A játékban ugyanakkor meghalni nem lehet, ha ugyanis halálos sebet szereznénk, esetleg lezuhanunk a kiszögellésekről, akkor pár meglehetősen furcsa látomást követően ismét a korábbi helyzetünk közelében találjuk magunkat. A sötétben bóklászás tehát nem túl egészséges, szerencsére azonban lesznek ellene fegyvereink, melyek kicsit megkönnyíthetik utunkat. Elsőként ott van a gyufa, amelyből korlátozott számú lehet nálunk, és amíg ég, korlátlan mennyiségben gyújthatunk meg fényforrásokat körülöttünk. Bár egyszerre nem hordhatunk magunknál több ezret, erre nincs is nagyon szükség, mivel a játék bőkezűen osztogatja, ha pedig valahol hiány van belőle, akkor érdemes felkészülni a közelgő rettegésre. Apró tipp: ha égő gyufával rohangálunk össze-vissza, akkor előbb kialszik, szóval csak óvatosan haladjunk a fényforrással a kezünkben! Szintén bevethetjük még a kicsit később megszerezhető olajlámpásunkat, amelyből ugyan idővel kifogy a nafta, de bármikor újratölthetjük, feltéve, ha találtunk hozzá üzemanyagot.
Na de off vége, mert Petya urunk végez velünk. Ha van meglévő pc-d, értelmes procival, vga-val, akkor megértem. Ellenkező estben nem. Hja igen ezt külön nem mondtam, de van PC-m igen. GTX 1060-al elkaristolsz medium-low beállításokon, valahogy. Az új Box mikor jön? November-december. Btw GTX 1060 csak szerdáig van, onnantól kaptam kölcsön egy RTX2060-at, szóval elleszek azzal. Na de off vége tényleg. Megléphetted volna ugyanezt több mint fél év múlva, belefért volna. Acheron Tegnap az M13 is bearanyozódott, ezzel - a RAM kivételével - teljes lett az AR arany kompánia, és elérhető lett a platina skin. Ezek szerint csak az alapjátékban már meglévő fegyvereket kell bearanyozni a platinához, a később érkezőket nem. Azért a RAM -hoz is hozzákezdtem, ezzel remekül lehet haladni, kézre álló kis fegyó. SMG -ből csak MP7 van meg, AUG folyamatban - a többit meglátjuk, nem hajtok a Damascus -ra. Egyik lábam, itt a másik... Épp most gondolkozom azon, hogy abbahagyom a fegyverek fejlesztgetését, mert alapjáraton semmi értelme.
Egy másik változata ezeknek a feladatoknak a Bounty névre hallgatnak, ekkor a játék által véletlenszerűen kijelölt ellenfelet kell likvidálnunk, hogy, hogy az ellenfél körülbelüli pozícióját is elárulja a játék - Az Apex Legends játékhoz hasonló ping rendszert kapunk, mely csapatársainkkal jobb kommunikációt tesz lehetővé - A Battle Royale mód mellett lesz egy Plunder névre hallgató játékmód is, melyben a cél az, hogy szerte a pályán minél több pénzt szedjünk össze, és teljesítsük a 1 millió dolláros határt. Erre 30 perc áll rendelkezésre, ha nem teljesül semelyik csapat által a határ, az nyer, aki a legtöbb pénzt szedte össze. - A játékban költőpénz áll majd rendelkezésünkre, melyet folyamatosan gyűjthetünk. Ezekből úgynevezett Buy Station -kön vásárolhatunk különböző eszközöket, melyek segítenek minket a játékban - ilyen például a páncélzat, gázmaszk, ön-élesztő csomag. A pénzt megoszthatjuk társaink között - Egyedi loot rendszer lesz a játékban. Gyors, a Call of Duty irányvonalának megfelelő rendszert fogunk használni, nem lesz például hátizsákunk, fegyverből eleve kettőt tarthatunk magunknál, egy-egy lethal és tactical eszközt.
Most is arra tippelnénk, hogy valamikor az ősszel lehet esedékes a premier. Ami viszont fontos újdonság, hogy PC, PlayStation 4 és Xbox One mellett tehát ahogy említettem, immár PlayStation 5-re és Xbox Series X-re is elkészül a játék. ■ hozzászólások (0) ajánlott olvasnivaló
A Frictional Games csapata annak idején még a Penumbra-sorozattal tette le a névjegyét, hogy aztán egy óriásit lépjenek előre az Amnesia: The Dark Descenttel. A rideg és sötét várfalak között játszódó történet hatalmas siker lett, az amnéziás Daniel kalandját pedig senki sem felejtette el, sőt, egyes momentumok a mai napig kísértenek, elég csak megemlíteni a menekülést a láthatatlan vízi szörny elől. A recept tehát működött, ráadásul a horrorhangulatot nem ócska jump scare-rekkel érte el, hanem magával az atmoszférával, valamint azzal, hogy a játékos fegyverek híján csak a bujkálásban reménykedhetett. A sorozat következő darabját, az A Machine for Pigset már a The Chinese Room készítette, és nem lett egy kifejezetten rossz játék, de a The Dark Descenthez nem sikerült felnőnie. Ezt követően a Frictional Games újra magához ragadta a gyeplőt, hogy a Rebirth képében valami olyat tegyen le az asztalra, amitől még az előd is megremeg. Ahogy a bevezetőben már említettem, ezúttal nem egy ódon várkastélyban fogunk bolyongani, hanem az algériai sivatagban 1937-ben, azaz száz évvel a The Dark Descent eseményeit követően.
2021-03-05 6 Nagyon elrontották az iRobot robotporszívók frissítését Szokatlan és váratlan működésre panaszkodnak az iRobot Roomba robotporszívók tulajdonosai egy szoftverfrissítés óta. A Volvónál is kellemetlenséget okozott egy szoftveres gond. 2021-03-03 37 Magyar csapat fejleszt chatbotot a Netflixhez A RoboRobo tagjai készítették többek között az Extreme Digital és a Decathlon AI megoldását, valamint a SIHUHU MÁV menetrend botot is. 2021-03-01 Kitalálná a Microsoft Word, hogy mit akarnak gépelni a felhasználók Gépi tanulási modellre építő prediktív szövegbeviteli funkcióval újít a Microsoft Word. 2021-02-24 31 Cashback-pénzvisszatérítésekkel hódítana az Opera böngésző Közvetlenül a böngészőbe építette be a Dify szolgáltatását az Opera, ez viszont még csak Spanyolországban használható. 2021-02-20 Külön móddal védené a gyerekeket a Microsoft Edge böngésző A szülők jóváhagyhatnak vagy blokkolhatnak weboldalakat a Microsoft Edge böngésző már tesztelés alatt álló Kids Mode-jában. 2021-02-18 17 Már közel 3000 esetben segített az ÉletMentő applikáció Tavaly január végén indult el a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő nevű alkalmazása.
Mint már említettem, a készítők sokat tanultak az előző két játékot ért kritikákból. Ennek mentén szakítottak az Until Dawn ban, a Man of Medanben és a Little Hope-ban is használt rögzített kamerával. Ezzel ugyan jó eséllyel odalesz a filmszerű élmény, helyét viszont átveszi egy "hagyományosabb", így sokkal könnyebb és gördülékenyebb irányítás. A kamerát pedig 360 fokban lehet majd forgatni. Szintén változik majd zseblámpa használata is, mivel ezt immár külön gombbal lehet majd használni. Ilyenkor a karakterünk inkább csak körülnéz az adott helyszínen, vagyis a zseblámpát irányítva egy picit lelassulunk majd. A fejlesztők azt is ígérik, hogy mivel a House of Ashes lesz a franchise első epizódja az új konzolgeneráción, így a látványvilág is sokkal részletesebb lesz. Nem mintha erre eddig lett volna panasz. A The Dark Pictures Anthology – House of Ashes egyelőre nem kapott pontos megjelenési dátumot, de jó eséllyel a nyáron erre is sor fog kerülni. A Man of Medan augusztusban, a Little Hope pedig októberben jelent meg.