Bevezető, külső 2013 végén bukkant fel először az NVIDIA G-Sync technológiája, ami minden játékos fantáziáját megmozgatta, hiszen egy régi, de annál bosszantóbb problémára, a kijelző és a grafikus kártya közötti képszinkron megteremtésére ígért gyógyírt. A cég ezzel a monitorba építhető kiegészítő áramkörrel, azaz hardveres megoldással szüntetné meg a képfrissítési frekvenciát meghaladó képszámítás miatt szétcsúszó, illetve az említett frekvenciánál alacsonyabb fps számítása következtében fellépő akadozó képmegjelenítést, illetve a V-Sync problémáját is. Mindezekbe most nem mennénk bele részletesen, hiszen a témát alaposan körbejártunk idevágó tudástárunkban. Elsőként, a probléma általános megértéséhez, vertikális szinkronról szóló írásunkat ajánljuk, majd ezt követően a G-Sync leírás tanulmányozását, hogy képbe kerüljünk. [+] Mielőtt azonban rátérnénk a G-Synckel szerzett tapasztalatokra, ismerkedjünk meg tesztalanyunkkal, a 27"-es, WQHD (2560x1440 képpontos) felbontás megjelenítésére képes ASUS Republic of Gamers sorozatba tartozó SWIFT PG278Q monitorral, ami az elérhető G-Sync-képes monitorok közül az egyik igen ígéretes darab a specifikáció szerint.
A célkereszt rétegen négyféle céljelölés közül választhatod ki az aktuális játékkörnyezethez legjobban illeszkedő alakot. GAMEVISUAL TECHNOLÓGIA Az ASUS GameVisual hat előre beállított képernyőmódjával a különféle tartalmakhoz optimalizálható a látvány. Így is ismerheti: PG 258 Q, PG 258Q, PG258 Q Galéria